Sömning start

Det är så mysigt att kliva upp när huset är lite stilla. Storebror fixar frukos åt lillasyster. Vill du ha en fralla? Mamma hon behöver nog något att dricka också? Sedan ber lillasyster att vi ska tända ett ljus och storebror gör också gärna det. Innan han tänder frågar han "är du beredd nudå?"...
Jag blir så varm i kroppen av de små. Hampus 8 och Liv 2 har en speciell kontakt med varandra. Hoppas den håller i sin genom livet.

Annars för jag en ständig kamp om postitlapparna fortfarande. De är suveräna när man läser, att spara referenser i böcker. Men Liv, hon tycker att de är lika suveräna för de bli någon sorts konfetti om man sprider dem och dessutom kan man skriva på dem!

Gäääsp!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja det är verkligen mysigt!



Ja men alla är vi nog bitches lite till mans.

Det beror på situationer och omständigheter :-)

2011-02-05 @ 12:48:45
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: maria

praliner kan vara svårt att göra hemma...men kanske choklad biskvier är ett tips från mig :)



kramar

2011-02-05 @ 20:33:42
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: issa

Hej.

Jag tänkte starta en funktion "Gästblogga". Just nu har jag en liten undersökning för att se om det finns något intresse. Gå gärna in och tyck till. Det är ett klick, ja eller nej. Det är allt som behövs Om det finns intresse är du gärna välkommen att testa funktionen när jag sätter igång, vilket borde bli väldigt snart.



Om du är totalt ointresserad är jag ledsen att jag störde. // stuumpan



2011-02-08 @ 10:03:28
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0