oj vad tiden går..

Jag har en långdragen förkyldning som jag inte riktigt blir kvitt. Så nu har jag inte tränat på fyra!!! veckor på allvar...Jag som vill springa 3 km om dagen och lyfta lite vikter för min rygg och nacke. Nåväl. Det är nästan bra nu men jag kan fortfarande inte löpa. Däremot kan jag ta en promenad under stjärnorna ikväll. Det ser jag fram emot.

Tack och lov har jag kunnat arbeta hemifrån en hel del, så jag kanske blir frisk lite fortare än om jag hade långpendlat...för att inte tala om stå och vänta på tåg och ersättningsbussar som aldrig kommer...det gjorde jag i måndags...inte riktigt bra för hälsan...

Sedan så blir jag ju lite glad över den nya prinsessan också. Bor det en liten smyg-royalist i mig? Jag blir förvånad själv... Vår alldeles egen lilla prinsessa är vaccinerad nu också. Hon var så duktig och sade inte ett ord när hon fick sprutan..tro om det var leksaken hon skulle få köpa efteråt som lindrade :) Hur som hellst...det är ju så viktigt att ett barn är "med" på noterna då det gäller vård. Men det lyckas ju inte alltid.

Vi ska till Tunisien, en av de "nyaste" demokratierna i världen. Ett år gammal. Vi ser verkligen fram emot resan som blir till sommaren. Det blir kanske den enda charterresan våra barn får uppleva. Så då ska njutas.

Ha en bra dag!!




Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Vad härligt med TTunisien, inte alls avundsjuk :P

2012-02-23 @ 13:35:27
URL: http://madelein.se
Postat av: soffie

va härligt med en resa för dej med:) å vilken söt liten tjej!jag blev med glad för den nya lilla prinsessan !kramen

2012-02-23 @ 20:28:51
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Alba

Ljuvliga Medelhavet!

Och vilken härlig tid ni har nu - att drömma. längta, plánera...

Det är minst hälften av njutningen med en sådan resa!



2012-02-24 @ 07:36:07
URL: http://absolutalba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0