Idag...

Jobbar jag på. Tacksam över att inte bli mer förkyld och över att jag kommit i mål med att examinera mina studenter. NU kan jag äntligen ägna mig åt min egen forskning. Två månader senare. Det är väl bara att hugga tag i det....

Jag får börja med att skaffa mig en översikt. Det är väl vad Bodil Jönsson kallar för "ställtid" den tid det tar att ställa om och sätta sig in i något annat arbetsområde än det man sysslat med. Det gäller att ge sig den tiden. Inte bli otålig över att man inte "hinner mer" än man gör.

Ställtid. Det är dagens tideräkning.





Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ställtid finns inte hos mig :P

Sv: Ja det sägs att en av fyra har någon form av personlig erfarenhet av psykisk ohälsa!

2012-02-09 @ 18:23:18
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Evelina

kul att du hittade min blogg igen, välkommen tillbaka till bloggvärlden :-)

2012-02-10 @ 08:34:41
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0