Flitens lampa

Idag ska den få lysa över mig. Jag ska börja om, med rent bord. Skriva en artikel som är mer riktad än den jag först tänkte mig. Det är en väldig balansgång att skriva. Min största utmaning och samtidigt svårighet är att jag är mitt i en skapande process. Det gör att jag inte har en tydlig riktning på mig. Men tillräckligt tydlig för att kunna åstadkomma något.

Ska dessutom göra ett pass Bpodybalance idag på lunchen och kolla upp mina ögon som inte riktigt uppför sig osm jag önskar i alla lägen- särskilt då jag är trött.

Önskar er en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja, min stackars pappa hann nog tänka både det ena och det andra på vägen hit.

Är så tacksam att jag har honom.

Hur har det gått för dig idag? Fick du skrivet något? Vad är det du skriver för artikel?

Varm kram och sov gott inatt.

2010-11-22 @ 22:02:52
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Okej, det låter intressant, ämnet för din artikel.

Lycka till med den.

Sov gott inatt.

2010-11-23 @ 23:36:47
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0