Fredag idag igen...

Och föräldraledigt...i måndags åkte jag oturligen tåg och hostan blev sämre...så det blev en dag mitt på veckan då jag fick vila och ta igen mig. Därför borde jag ju jobba lite idag- för att "hinna med"...? Eller ....hm...

Hursom, jag och lillan tänkte åka på biblioteket det är alltid uppskattat. Jag ska också hyra hem någon bra film till kvällen och köpa godis. Hemmakväll har det bästa godiset i stan. Sedan har hon bett om hamburgare..en tradition som hennes pappa arbetade in under sin föräldraledighet. Så där får man nog bara "foga sig" :)

Imorrn tänker jag iallafall gå på spa med en kär vän och sköta om mig ordentligt. Slappa och mysa.
Hoppas ni får en fin fredag.


Kommentarer
Postat av: soffie

va härligt med spa ,hoppas solen skiner hos dej med å du har en toppenlördag,kram

2012-02-25 @ 13:27:39
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0