Så bär det av igen...

Till sommarstugan. Ännu är det så mycket snö att vi kommer att kunna åka tefat på lägdorna och grilla mashmallows i den framskottade grillen. Det ska bli sol´, vilket passar perfekt :)
Först sticker jag och tränar, en livsviktig sak för mig. Allt blir roligare och lättare på det sättet. Det mesta är packat och maken får lägga i resten i bilen efter en packlista...har jag kontrollbehov tro eller är jag bara bra på att packa och se till att allt som behövs är med? Ska man tolka sigsjälv positivt eller negativt..jag tror jag väljer det positiva. Det känns bäst

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Alba

Härligt!

Jag firade St Patrick's day med grillning i solen, en stadig köttgryta, irländskt bröd och Kilkenny!

Och goda vänner.



Vårsolen är underbar!



KOntrollfreak - du & jag? Nej, bara ytterst välorganiserade!



2012-03-19 @ 09:34:33
URL: http://absolutalba.blogg.se/
Postat av: Marie

Härligt med sol! Jag grillar gärna, men inte marsmalows....

Kram

2012-03-21 @ 16:32:56
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0