Might aswell be on mars

Jag kommer ihåg Alice Coopers låt- och kan också ibland längta väldigt efter ensamhet. MEN jag vill verkligen inte vara en av austronauterna som NASA skickar till Mars. En resa på 9 månader- där man vet på förhand att man aldrig mer får komma hem igen. Hu så hemskt. Jag tänker mig att det inte i första hand blir en forskning om rymden- utan en forskning om det mänslkiga psyket. Å andra sidan kanske man med FB:s hjälp kan hålla kontakten med mode, trender, nyheter och släkt och vänner även däruppe?


I might as well be on Mars
You can't see me
I might as well be the Man on the Moon
You can't hear me
Oh, can you feel me so close
And yet so far
Baby, I might as well be on Mars

Baby, I can't fly
If I could I'd come down to ya
Maybe I should try




Just nu undersöker NASA möjligheterna att inom 20 år skicka människor med en enkelbiljett för att kolonisera den röda planeten.
Foto: Alamy
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8036968.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0