P!nk ? Nej Pink!

Sarah Pink närmare bestämt. Jag har boken i min hand...Doing visual etnography är en bok som verkligen är aktuell för projektet. De när ny och den beskriver just den subdisciplin som videofilmandet (bland annat) består av. Jag känner att jag funnit ryggraden i forskningen. Nu gäller det bara att filtrera ner det till begriplig och transparent text :)

Inför seminariet den 29/9 ska jag se till att ha formulerat mig en smula ytterligare. Jag känner att det viktigaste är att få feedback på metoden och då är ansatsen av största betydelse. Att kollegorna får möjlighet att sätta sig in i sammanhanget- är ju så att säga ett led i det etnografiska kunskapandet. På det sättet blir seminariet en del av studien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0