Verkstad

En sorts vekstad är det allt....att skriva och läsa. Mitt arbete fortskrider. Den största utmaningen har varit filerna som inte längre var läsbara när jag "blivit med Mac". Men skam den som ger sig! Idag blir det dessutom verkstad i badrummet eftersom vi rivit ut hela klabbet och nu ivrigt väntar på att få ordning på det igen. Det blir svart/ vitt. Längtar så. Och skötbordet åker ut för nu har vi ingen liten lilla längre. Hon har deklarerat att hon är en stor kille!

Imorgon ska vi dessutom möta vigselförättaren. Och tänk: när jag tillsist får lägga min älskade i det vackra badkaret och servera en whiskey med is :)

Kommentarer
Postat av: marie

Kikar in i din nya, fina blogg!

Vilket fint badkar!!! Vi har ett lika, men vitt. Såå skönt att krypa ner i ett varmt, härligt bad.

Tänk, om en månad är du fru.

kram

2010-09-22 @ 09:25:32
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Alba

Ahhhhh - vilket kar!!!!!

2010-09-24 @ 12:33:00
URL: http://absolutalba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0