Om...

Man håller på att glömma lösenordet till bloggen....då behöver man skärpa sig! Jag ska träna lite mer en period och faktiskt tänka på att nöjesskriva också- där ingår bloggen. Det är sådant som ger mig kraft och som är påfyllning.

Igår fick fina Madeleine Larsson Wollnik en liten tjej till, vilket fantastiskt underverk. Jag blir så rörd av att se på och tänka på bebisar, jag börjar tro att jag håller på att bli gammal. Min egen lilla bebis är inte så liten längre, 3 år nu. Sitter hon i soffan och ber o matt få pannkaka till frukost medan hon ser på Pippi långstrump.

Jag längtar väligt mycket ut i skogen, det ska bli så skönt då snön försvinner att dra på stövlarna och gå gå fotosafari. Det har blivit för lite med det med...

Vi har redan invigt stugan för året. Det drar, vi bor i ett bostadsområde med rätt mycket trafik så längtan efter tystnaden och landet är stor.

Delar med mig med en bild från då Liv fyllde tre. Hon gillar att måla lager på lager- en blivande da Vinci?




Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Ja bebisar, oj de väcker alltid minnen och nostalgi. Vad mysigt att få ett få så fint staffli i present när man fyller 3 år.

2011-04-12 @ 16:27:50
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0